۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۸

استاندار قزوین خبر داد؛

ایجاد شهرک صنفی در استان قزوین

ایجاد شهرک صنفی در استان قزوین

قزوین- استاندار قزوین از ایجاد شهرک‌های صنفی در این استان خبر داد و گفت: این شهرک‌های نوپا با هدف ایجاد بستر برای کسب و کارهای جدید در استان قزوین راه اندازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تأمین امنیت غذایی و غذای سالم برای مردم یک رسالت مهم و واجبه برای همه مسئولین است.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای مهم دولت تأمین امنیت غذایی است افزود: حمایت از واحدهای تأمین کننده غذای سالم برای مردم باید در دستور کار مسئولین قرار بگیرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه قزوین اولین تولید کننده روغن زیتون در کشور است، عنوان کرد: در شرایطی کشور با واردات عظیم روغن مایه روبرو است روغن زیتون می‌تواند جایگزین خوبی برای سبد غذایی مردم باشد.

وی ادامه داد: حذف روغن و جایگزین کردن روغن زیتون در سبد غذایی مردم می‌تواند علاوه بر حفظ سلامتی مردم زمینه حمایت اقتصادی از کشاورزان و فعالان این عرصه را فراهم کند.

اعلایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قزوین به واسطه قرارگیری در محور اتصالی استان‌های کشور مسیرهای پرترددی را دارد، تاکید کرد: به واسطه این حجم بالای تردد شاهد حوادث تأسف بار جاده‌ای در استان هستیم.

وی با بیان اینکه کاهش تلفات جاده‌ای در استان قزوین یک ضرورت است، بیان کرد: دستگاه‌های ملی نیز باید در این حوزه به استان قزوین کمک کنند.

استاندار قزوین از ایجاد شهرک‌های صنفی در این استان خبر داد و گفت: این شهرک‌های نوپا با هدف ایجاد بستر برای کسب و کارهای جدید در استان قزوین راه اندازی می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه شهرک‌های صنفی یکی از پروژه‌های پیشران در قزوین محسوب می‌شود، یادآور شد: حوزه‌های صنایع‌دستی، تولید محتوا و مشاغل فرهنگی از جمله کسب و کارهایی است که می‌توان برای آن شهرک صنفی ایجاد کرد.

کد خبر 5650151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha